Plan dieta vegana. O dietă vegană de culturism: Ghid și plan de masă


Scris de: Elena Oceanu Regimul vegan este de multe tipuri.

Dieta vegana

Testați și alegeți ce vi se potrivește. Regim vegan înseamnă mai mult decât un stil alimentar, este un mod de viață care încearcă să excludă orice formă de exploatare a animalelor, plan dieta vegana că este pentru hrană, îmbrăcăminte sau orice alt scop.

Din aceste motive, un regim vegan exclude toate produsele de origine animală, inclusiv carne, ouă și lactate. Există o mulțime de opțiuni vegane delicioase inclusiv pentru burgeri, iaurt, paste, sosuri, dulciuri sau orice alt aliment. Regim vegan de mai multe tipuri Există mai multe tipuri de regim vegan. Cele mai frecvente includ: Dieta vegană cu alimente integrale: o dietă bazată pe mai multe sortimenete de alimente vegetale integrale, cum ar fi fructe, legume, cereale integrale, leguminoase, nuci și semințe.

Dieta vegană cu alimente crude dieta rawvegană : o dietă vegană bazată pe fructe, legume, nuci, semințe și vegetale crude sau preparate la temperaturi mai mici de 48 ° C.

Mai e cunoscută sub denumirea de dieta vegană cu conținut scăzut de grăsimi, cu alimente crude sau fructarianism.

  • Dieta vegană: cum arată meniul pentru toată săptămâna
  • One moment, please
  • Gastrita slabeste

Crudități până la ora Până la ora Dieta proaspătă: o dietă vegană cu alimente crude. Cei care o urmează, mănâncă doar crudități sau vegetale preparate la temperaturi scăzute.

Dieta vegană cu junk food: o dietă vegană care se bazează foarte mult pe înlocuiori ai cărnii, brânzeturi vegetale, cartofii prăjiți, deserturi vegane și alte alimente vegane procesate.

Mike Mahlerun antrenor de fitness vegan, ne spune într-un articol din revista Mens Health cum ne putem alimenta vegan inteligent dacă urmăm un program de fitness sau culturism. Semințele și nucile migdalele, semintele de dovealc si legumele fasolea neagră, năutul, lintea sunt surse extraordinare de proteină: trebuie combinate pentru un profil proteic complet iar un bun echilibru intre carbohidrații cu indice glicemic mic și grăsimi sănătoase este tot ce ai nevoie pentru o dietă vegană sănătoasă. Iar dacă sunt suplimentate cu prafuri vegane mazăre, orez încolțit, cânepăvei putea acoperi toți aminoacizii de care ai nevoie.

Ingrediente de origine animală: zer, cazeină, lactoză, gelatină, cochinină sau carmină, izinglass, shellac, L-cisteină, vitamina D3 derivată din produse animale și acizi grași omega-3 din pește. Deci pentru cei care s-au învățat cu carnea și simt lipsa gustului, există și variantele astea sau îți poți face tu însuți așa ceva, astfel încât să nu suferi.

10 retete raw vegane usor de pregatit si delicioase - Maria.

Alte soiuri de alge sunt și o sursă importantă de iod; Drojdie inactivă nutritivă : dacă o adăugați în preparatele vegane, pe lângă faptul că scădere în greutate blaster grasime o aromă deosebită, crește și cantitatea de proteine. Alegeți drojdie inactivă fortificată cu vitamina B12; Cereale integrale și pseudocereale: acestea sunt o sursă excelentă de carbohidrati complexi, fibre, fier, complexul de vitamine B și mai multe minerale; Alimente vegetale încolțite și fermentate: pâine Ezekiel, tempeh, miso, natto, usturoi, murături, kimchi și kombucha conțin adesea probiotice și vitamina K2.

Geminarea și fermentarea pot ajuta, de asemenea, la îmbunătățirea absorbției de minerale; Fructe și legume: sunt alimente excelente pentru a-ți crește aportul de nutrienți. Vegetalele cu frunze verzi, cum ar fi salata verde, spanacul, kale sunt plan dieta vegana de bogate în fier și calciu.

Suplimente de luat în considerare În cazul în care ți se pare dificil să consumi zilnic toate alimentele care să-ți asigure aportul optim de vitamine și minerale, poți apela la suplimentele alimentare.

În acest caz, următoarele suplimente pot fi deosebit de benefice când urmezi un regim vegan: Vitamina B12; Vitamina D ; EPA și DHA furnizate din ulei de alge; Fier : trebuie completat numai în cazul unei deficiențe dovedite prin analize.

plan dieta vegana slabire 45 kg

Atenție, suplimentele de calciu luate în același timp cu suplimentele de fier sau zinc pot reduce absorbția lor; Zincul: nu trebuie luate în același timp cu suplimentele de calciu. În jurul acestor leguminoase se contruiesc mesele și gustările. La ele asociezi cereale cât mai integrale și restul completezi cu legume, fructe și fructe oleaginoase care sunt foarte valoroase și aici recomand o porție de așa ceva pe zi.

plan dieta vegana slabeste 6 kg in 2 saptamani

De aici se adaugă grăsimi, poți să mănânci și dulciuri. Site-ul healthline.

Тренировки мазнини ръцете

Iată cum arată: Luni Mic dejun: sandviș vegan cu tofu, salată verde, roșii, turmeric și ceai cu lapte vegetal. Prânz: salată cu dovlecel spiralizat și quinoa, cu dressing de arahide. Cină: mâncare de linte roșie și spanac, pe pat de orez sălbatic.

plan dieta vegana arzator grasimi nero

Marți Mic dejun: fulgi de ovăz lăsați la înmuiat peste noapte, cu lapte vegetal, fructe, semințe de chia și nuci. Prânz: sandviș cu seitan înlocuitor vegan pentru carnevarză murată, ceapă și ciuperci.

plan dieta vegana clinica pt slabit

Cină: paste cu sos bolognese cu linte roșie și o salată. Miercuri Mic dejun: smoothie cu mango și spanac, preparat cu lapte vegetal și o brioșă vegetală cu banane, semințe de in și nuci.

Ghid, metodă, beneficii și plan de masă.

Prânz: sandviș cu tofu la cuptor și salată de roșii. Cină: chili vegan, pe pat de amaranth. Joi Mic plan dieta vegana pâine integrală prăjită, cu unt de arahide, banane și un iaurt vegetal.

plan dieta vegana diete rapide si eficiente

Prânz: supă cu tofu, noodles și legume. Cină: cartofi dulci copți în coajă cu salată verde, porumb, fasole, caju și guacamole.

  1. Dieta de slabit 10 kg intr- o saptamana
  2. Să piardă în greutate în 4 zile
  3. Cel mai bun suprimator al apetitului de ardere a grasimilor
  4. Bbc cum să piardă greutatea bine
  5. Regim vegan pentru începători. Ce presupune și cum arată meniul

Vineri Mic dejun: omletă vegana ouăle sunt înlocuite cu făină de năut și ceapă și un capucino cu lapte vegetal. Prânz: tacos vegan cu sos salsa de mango și ananas. Cină: tempeh preparat în tigaie stir-fry cu varză chinezească bok choy și broccoli.

Fresh articles

Sâmbătă Mic dejun: wrap cu spanac și tofu mărunțit și un pahar de lapte vegetal. Prânz: supă de linte roșie cu roșii și kale, pâine integrală prăjita și hummus. Cină: sushi din legume și supă miso cu edamame. Duminică Mic dejun: clătite vegane cu năut, guacamole și plan dieta vegana, plus un pahar de suc de portocale.

O dietă vegană de culturism

Prânz: tartă quiche vegană cu tofu, alături de legume sotate. Cină: pachețele de primăvară vegane. Iată câteva variante.

plan dieta vegana visislim pastile de slabit