Kristina slabire slabire


Cum se menține în formă Cristina Șișcanu.

Kristina slabire slabire

Cum arată acum vedeta Kanal D. Cum a slăbit Cristina Șișcanu peste 20 de kilograme Cristina Șișcanu nu mai are nevoie de niciun fel de introducere. Pe lângă ținutele curate propuse de către divă, atât jurații cât și celelalte concurente i-au putut admira silueta de invidiat.

Kristina slabire slabire

Celebra jurnalistă este una dintre cele mai cunoscute și apreciate vedete din România. Soția lui Mădălin Ionescu arată senzațional, după ce a slăbit 25 de kilograme.

Kristina slabire slabire

Frumoasa brunetă ține o dietă pe care i-a recomandat-o medicul său nutriționist, regim pe care vedeta Kanal D îl respectă cu sfințenie. Am mai ținut un regim conceput de Sonia înainte de sărbătorile de iarnă și am slăbit 5 kg in doua săptămâni și jumătate Kristina slabire slabire să simt foame sau poftă. Care este secretul unei siluete impecabile Cristina Șișcanu este foarte mândră de progesul său.

Vedete de televiziune a anunțat pe rețelele de socializare că vrea să-și remodeleze silueta și va începe cu un program de detoxifiere a organismului, după care va urma un regim alimentar strict, dar echilibrat, pentru a nu-și pune sănătatea în pericol. Cristina Șișcanu spune că a mai ținut regimul la care apelează acum imediat după sărbătorile de iarnă, reușind atunci să dea jos cinci kilograme în circa 18 zile.

Soția lui Mădălin Ionescu a reușit performanța de a da jos 27 de kilograme într-un mod sănătos. De asemenea, vedeta frecventează sala de fitness pentru a-și tonofia trupul, fiind adepta unui stil de viață sănătos.

Kristina slabire slabire

Acum am 60, dar aş vrea să mai dau două-trei kilograme jos. Cât am fost însărcinată am poftit la foietaje, dar acum am grijă, mă abţin. Meniul pe care l-am ţinut a fost dat de o doamnă doctor nutriţionist.

Kristina slabire slabire

Am renunţat la dulciuri, deşi mai mănânc, atunci când am poftă, ciocolăţele cu stevie pe post de îndulcitor. Dimineaţa pot mânca trei tipuri de mic dejun. Aş putea mânca 35 de grame de fulgi de ovăz cu iaurt şi îndulcitor de stevie.

Kristina slabire slabire

Sau brânză slabă, legume şi 2 felii de secară. Sau 2 ouă fierte cu avocado şi 2 felii de pâine. Apoi mai iau o gustare de fructe, fără struguri sau banane.

La prânz, tot aşa, pot alege din trei feluri.