Diete gluten


diete gluten

Politica De Confidențialitate 5 greșeli majore pe care le faceți cu o dietă fără gluten Dietele fără gluten sunt populare în rândul persoanelor care doresc o îmbunătățire a sănătății și a pierderii în greutate, dar știați că administrarea fără gluten poate alimenta de obicei obiceiurile proaste?

Dar unii merg fără gluten căutând pierderea în greutate sau pentru a testa dacă au intoleranță sau sensibilitate la gluten.

Cui îi este recomandată dieta fără gluten?

De fapt, numărul de oameni fără boala celiacă care a încercat o dietă fără gluten a crescut de la la sută între și Glutenul este o proteină naturală care se găsește în grâu, orz, spelt și secară. Nu tot alimente bogate în carbohidrați conțin gluten - de exemplu, orezul și cartofii nu conțin gluten în mod natural.

diete gluten

Dieta fără gluten este suficient de slabind asda evitați alimentele care conțin gluten, care sunt acum marcate pe scară largă cu o etichetă alimentară fără gluten.

In timp ce dieta fără gluten are numeroase beneficiidacă nu este făcut corect, este posibil să suferiți și de unele reacții adverse grave. Fie că vă gândiți să nu folosiți gluten, fie că urmați deja o dietă restrictivă, ar trebui să fiți conștienți de aceste greșeli majore pe care le puteți face în dietă.

Formular de căutare

Studiu a măsurat valoarea pe care tinerii între 25 și 36 de ani o acordă alimentelor fără gluten, obiectivele de greutate, comportamentul de control al greutății, producția de diete gluten, comportamentele alimentare, activitatea fizică și alte criterii.

Cercetătorii au remarcat faptul că oamenii percep adesea că a merge fără gluten este o alegere sănătoasă, dar dieta poate să nu beneficieze neapărat de sănătatea generală.

diete gluten

Dar este la fel de important, dacă nu chiar mai important, să mâncați felul potrivit de alimente pe cât este să evitați anumite alimente. Asta înseamnă că nu ar trebui să uitați să adăugați mai multe carbohidrati sanatosi și cereale integrale cu conținut scăzut de carbohidrați la dieta ta la fel de mult cât ar trebui să eviți produsele din grâu.

Dacă tăierea glutenului este cu adevărat sănătoasă și ajută oamenii să piardă în greutate depinde de tipurile de alimente fără gluten pe care le consumă.

diete gluten

Când oamenii nu folosesc gluten, trebuie să fie atenți să nu mănânce prea multe alimente fără gluten, ambalate foarte bine procesate, în loc de alimente fără gluten în mod natural, ne spune Foroutan. De exemplu, fructele cu pietricele nu conțin gluten, dar asta înseamnă că cerealele sunt bune pentru dvs.?

Din păcate, mulți oameni care urmează o dietă fără gluten nu au primit nota.

diete gluten

Și dacă nu aveți probleme cu glutenul, dar totuși pierdeți în greutate în dietă, s-ar putea să vă induceți în eroare să credeți că există o legătură între cele două. Ea explică faptul că legătura de scădere în greutate poate fi atribuită inflamației din tractul digestiv pe care glutenul o provoacă pentru unii oameni.

Post navigation

Deci, atunci când unii oameni elimină glutenul, reduce acest lucru inflamaţie care poate provoca retenție de apă și duce la pierderea în greutate. Toate dietele, inclusiv cele care restricționează glutenul, ar trebui să fie individualizate. Pot exista alți factori în trecerea la o dietă fără gluten, care de fapt vă ajută să pierdeți în greutate, mai degrabă decât să evitați glutenul. A vedea un dietetician diete gluten poate ajuta la elucidarea acestor schimbări benefice.

What’s the big deal with gluten? - William D. Chey