Amalia nastase dieta oloproteica


Ce se ocupă soția doctorului Adrian Marinescu.

amalia nastase dieta oloproteica

Emma e mai tânără cu 17 ani decât el "Am slăbit 12 kilograme, dar mai am de dat jos vreo Dieta asta o ţii ca să-ţi porneşti metabolismul. La prânz mănânc carne la grătar cu legume, peşte de orice fel, fructe de mare.

Pot să mănânc şi ceafă de porc.

amalia nastase dieta oloproteica

Ce este dieta oloproteică Dieta oloproteică este cunoscută şi sub denumirea de dietă Blackburn. Regimul reprezintă o variantă a dietei ketogenice, amalia nastase dieta oloproteica permite persoanelor să piardă în greutate rapid.

Principiul de funcţionare este inducerea cetozei bazate pe mese substitutive realizate prin preparate proteice şi fibre, suplimente minerale şi vitamine.

Este o dietă de slăbit foarte potrivită pentru persoanele obeze Dieta oloproteica reprezintă o terapie prin care se doreşte pierderea vizibilă în greutate fără înfometare, fiind avantajoasă şi din punctul de vedere al perioadei în care trebuie respectată, durând doar 21 de zile. Aceasta asigură o pierdere în greutate relativ rapidă şi semnificativă, efectuată în principal prin scăderea masei de grăsime şi asigură, de asemenea, rezultate pozitive de durată, pacienţii neîngrăşându-se la loc ulterior, dacă următoarele faze alte dietei sunt respectate corect.

amalia nastase dieta oloproteica

Cum se ţine dieta oloproteică a doctorului Castaldo Dieta oloproteică presupune înlocuirea a două mese cu shake-uri pe bază de proteine din zer şi apă. Spre exemplu, Amalia Năstase a înlocuit micul dejun şi cina. Masa principală trebuie să conţină proteine, însă zahărul şi carbohidraţii trebuie eliminaţi complet din meniu.

amalia nastase dieta oloproteica

Şi să consumăm proteine. Putem mânca leguminoase, peşte, carne albă şi ouă.

amalia nastase dieta oloproteica

Se folosesc foarte mult verdeţurile pentru că un pacient care urmează dieta are nevoie de multe fibre, mult potasiu, multe minerale. Pe lângă masa principală, şi cele două shake-uri care înlocuiesc micul dejun şi cina, dieta include şi două gustări, tot pe bază de shake-uri integrate cu fibre, minerale şi vitamine.

Iată care sunt acestea: - Pâine, paste - Cartofi, roşii, morcovi, fasole, năut, mazăre, linte - Fructe - Produse lactate orice tip de brânză sau cremă de branza, mozzarella sau fior di latte - Sucuri.

Amalia Năstase a reușit să topească 30 de kilograme cu ajutorul dietei oloproteice, rezultatele fiind cu adevărat spectaculoase. După numai 6 luni în care a urmat cu strictețe regulile impuse de acest regim, Amalia Năstase, mamă a trei copii, a reușit să topească kilogramele în plus și să obțină o siluetă de invidiat. Dieta oloproteică a fost propusă de medicul italian Giuseppe Castaldo, care a devenit celebru ulterior datorită acestui regim. Dieta Amaliei Năstase își propune să elimine nevoia de a mânca alimente cu un conținut ridicat de zahăr. Cura de slăbire este extrem de eficientă, întrucât meniul este diversificat și alimentele incluse modelează corpul, datorită conținutului ridicat de nutrienți.